Impreza karnawałowa
Karnawał to najlepszy okres do zorganizowania imprezy dla pracowników, klientów i kontrahentów naszej firmy. Dlaczego? Bo to nasza tradycja, ale czy tylko nasza? Oczywiście, że nie. Przecież każdy z nas kojarzy najbardziej znane imprezy karnawałowe organizowane w Rio De Janeiro czy, w Wenecji.
Nasza tradycja to zapusty ludowe imprezy polegające na przebieraniu się w stroje jajek, zwierząt, cyganów, żydów, żandarmów, sołtysów, kozaków i muzykantów.
Tradycji tej towarzyszyło robienie kukieł przedstawiających Sierotki, konie czy kozy.
Imprezy zawsze były związane z tańcami i muzyką.
Tradycja ta jest kontynuowana, ale obecnie w zupełnie innej formie.
Dlaczego warto organizować firmowe imprezy karnawałowe?
Impreza karnawałowa to wyróżnienie pracowników, nagroda za dobrą pracę, integracja firmowa, ale również docenienie naszych klientów czy kontrahentów.
Zabawa karnawałowa ma niepowtarzalny charakter dlatego warto dobrze zaplanować takie wydarzenie firmowe.
Jak zaplanować zabawę karnawałową?
Zacznij od ustalenia budżetu jakim dysponujesz, ułatwi Ci to wybór atrakcji, określi Twoje możliwości.
Wyznacz cel jaki ma spełnić taki event, może to być podsumowanie czy nagroda za miniony rok, może to być forma integracji, wzmocnienie wizerunku marki czy zapewnienie motywacji pracownikom w nowym roku.
Pamiętaj, impreza karnawałowa to nie tylko jedzenie i picie, to barwne stroje, niekiedy maski czy niepowtarzalna i barwna scenografia.
Bardzo ważne to sprawdzenie dostępności pracowników w danym terminie. Jeśli chcesz żeby frekwencja była wysoka poinformuj o takim wydarzeniu z dużym wyprzedzeniem.
Zaproszenie na taką imprezę powinno być w formie mailowej lub pisemnej, zawierać datę i godzinę rozpoczęcia oraz miejsce, w którym odbędzie się impreza firmowa. Ważne jest potwierdzenie uczestnictwa dlatego nie bój się dopisać na końcu RSVP. Pozwoli określić Ci to przypuszczalną frekwencję.
Miejsce wydarzenia powinno być wyznaczone tak żeby dojazd nie sprawiał większych problemów, bliskość dworca, mnogość komunikacji miejskiej ułatwi pracownikom dojazd.
Wybierz lokal, który dysponuje nieprzeciętnymi powierzchniami, łączy ze sobą parkiet taneczny, a także ustronne miejsca, które pozwolą na luźne rozmowy czy networking. Takim właśnie lokalem jest XOXO Party.
Bardzo ważną kwestią jest to czy dane miejsce dysponuje sceną, nagłośnieniem, oświetleniem, mikrofonami czy nośnikami multimedialnymi. Pamiętaj, że zaoszczędzony budżet będziesz mógł przeznaczyć np. na dodatkowe atrakcje czy wystrój.
Sprawdź jedzenie lub firmę cateringową, z którą współpracuje dana lokalizacja. Potrawy w czasie karnawału powinny nawiązywać do okresu letniego, dużo kolorów i mnogość smaków dopełniona winna być kunsztownym wykonaniem i zaserwowaniem.
Lista atrakcji jaką oferuje nam obecnie rynek jest bardzo długa. Zespół muzyczny czy dobry dj. czujący klimat grupy to podstawa udanego eventu, ale nie zawsze powinniśmy kończyć na tym nasz wybór. Pokaz egzotycznego tańca- brazylijska samba czy zabawy integrujące zespół na pewno utrwalą uczestnikom zabawę w pamięci.
Pamiętaj o dokumentacji wydarzenia firmowego, naprawdę tak popularna foto czy gif-budka pozwoli uczestnikom zachować część tego wydarzenia na dłużej. Dobrym wyborem jest też fotograf czy operator kamery, skoro możemy kolekcjonować wspomnienia nie tylko w głowie to czemu z tego nie skorzystać.
XOXO Party dysponuje załogą, która od lat przemierza szlaki wszelkiego rodzaju imprez dlatego jeśli nie czujesz się na siłach, poproś o kompleksową obsługę, zdaj się na profesjonalistów.
Organizacja imprez integracyjnych to dla nas nie tylko praca, a przede wszystkim pasja.
Twoja impreza integracyjna może być wspomniana przez lata.
XOXO Party to najlepszy lokal i miejsce na imprezę w Warszawie, przyjedź i przekonaj się sam!
Chwytaj momenty, ciesz się i baw!